Számolj el 7-ig mielőtt törölsz!

Untitled-6

Ezt a képet még 2010 nyarán készítettem a nagy árvíz idején Sebeők János publicistáról. Itthon már nem tetszett és töröltem. Igen ám, de a lightroom valahogyan  megőrizte a “darabjait”, screenshot és most itt van, nagy méretben, kifogásolható minőségben. Kicsit bánom azt a törlést, és hány ilyen van még… 

Reklámok

One thought on “Számolj el 7-ig mielőtt törölsz!

  1. Én jó ideje leszoktam a törlésről. Csak azt törlöm, ami nagyon rossz – és már azt is bántam meg. Egyszer sikerült eljátszanom, hogy gondosan kiválogattam a jó képeket, külön válogattam a törlésre szántakat, majd a jó képeket mind töröltem és szép akkurátusan learchiváltam a törlésre szántakat.
    Azt hiszem, hogy szerencsére volt köztük még néhány használható kép, de tanulságos volt, mikor nem csak az első néhány keresett kép nem volt meg abból a kupacból, hanem az összesről kiderült, hogy törölve lett.
    Azóta lényegében nem törlök….pedig volna mit – van hogy még a jó képeket se ártana, mert különféle okokból (van ami rajtam kívülálló ,-)) csak elrettentő példának jók.

Örülnék, ha leírnád a véleményed.

