Csak hangosan gondolkoztam…

Borsi Flóra miért nem jelöli meg manipulált fotói alatt az eredeti forrást?borsi_flora

Megfigyeltétek már, hogy vannak olyan fotósok, akik előszeretettel használják ugyanazt a “lépéspillanatot”? Hibának nem nevezném, de néha nem árt a témához igazítani az alany mozgását.lepes_1 

streetphoto_21 Néha még egy képzett fotóriporter is írhat butaságot. Csak ne ragaszkodjon hozzá.v_a_fotoriporter

Mikor lesz a Canon-nak szemvezérelt autófókuszos, digitális kamerája?

6 thoughts on “Csak hangosan gondolkoztam…

  1. A harmadik kép jobb sarkában lévő falfestményt én is lefotóztam, igaz, kivágva, hisz az volt a lényeg.

  2. Borsi Flórával kapcsolatban teljesen igazad van. Meg az általam írtakkal is, pongyolán fogalmaztam, úgy emlékszem, hogy mikor először láttam a kritikádat, akkor kijavítottam, most nem kerestem vissza – remélem, hogy most már pontos.
    ,-))

  3. A “lépéshiba” engem gyakran zavar, főleg a kifutón vonuló modelleknél látom nagyon sűrűn, hogy (szerintem) rossz pillanatban kapják el a mozgásukat.

Örülnék, ha leírnád a véleményed.

