cím nélkül

per_1

Benyó léghegedűzik, Bogi meg nem.

per_2

Olyan kicsi egy gyerek…

per_3

A Feleségem többször mondta már, hogy Bogát ne engedjem felügyelet nélkül a csirkék közé.

per_4

Bence szereti a gyümölcslevest yorki módra.

per_5

Száradnak a maskók, hogy aztán újra koszosak legyenek.

per_6

Jana nem mindig szereti, ha ráemelem a kamerát. Ilyenkor azt szoktam mondani, hogy: Csináljuk meg a “nagy” képet, aztán rákenhet a kenyérre.

per_7

Bencus mereng a 74-Z speeder bike hátán.

per_8

Gondolom más apa is hülyét kap az ehhez hasonló jelenetektől. Gondosan feladom a gyerekre a cipőt, Ő meg gondosan elkezdi kitépőzárazni.

per_9

Jana imád főzni! A múltkor pld. készített nekem egy kis ribizli levest kaviccsal. Abszolút rendben volt, csak a ribizli ne lett volna olyan savanyú.

per_10

Ide mit lehet írni…

per_11

Ha nincs jó kedvem, elég a gyerekeinkre gondolnom és azonnal jobban érzem magam.

5 thoughts on “cím nélkül

  1. nem is tudják a gyerkőcök, hogy milyen jó dolguk van, hogy kertes házban nőhetnek fel, nem a városban. Hidd el, nem is lesznek allergiásak…

  2. Ha lesznek egyszer gyerekeim, azok vidéken fognak felnőni, ahogy én is. Szedje a fáról a gyümölcsöt, nyáron fürödjön tóban, a kapa törje fel a kezét, ismerje meg az állatokat, növényeket, egyen egészséges kerti terményt, perzselje a nap krumpli szedés közben, becsülje az ennivalót, a munkával szerzett pénzt, tisztelje a tudást, az emberi bölcsességet, az öregeket, és még sorolhatnám, szóval olyan gyereket akarok nevelni, aki értéket, irányt kap otthon, és ne városi közegben teljen a gyerekkora, mert abból annyi silány kölök nő ki, hogy rossz nézni. Nem akarok olyan városi, elfuserált gyerkőcöt, aki összefossa magát, ha felé repül egy galamb.

    1. Ez egy olyan téma Misi, amihez 1000 karakter is kevés lenne. Voltaképpen igazad van, amúgy én is hasonló forgatókönyv szerint cseperedtem fel, de látod mi lett a vége!? Mindkettőnket elnyelt egy időre az urbanizáció.

  3. Nagybörzsönyben már jártam párszor, szeretem. Közel van Perőcsényhez. Vidéken akarok venni én is egy kis házikót, kerttel, azért vagyok megint londonban.

Örülnék, ha leírnád a véleményed.

