Szabadság híd

1200x800_pixel

3 thoughts on “Szabadság híd

  1. Na hallod, ez aztán bitang jó kép lett, így én még a kedvenc hidamat nem láttam fotón. Mondd csak, te miért csinálsz majdnem mindig olyan képeket, amik nekem tetszenek? Annyit dicsérem a fotóid, hogy elkopik a billentyűzet.
    Mondjuk, én az a fajta ember vagyok, aki nem fél dicsérni, elismerni vagy éppen a csajoknak bókolni. Ez van.

  2. Költői kérdésre sosincs rendes válasz szerintem, de ha nem szeretném ennyivel lezárni a diskurzust, akkor talán megkockáztatnám, hogy azért, mert igyekszem tisztességesen ábrázolni egy-egy témát. Persze nem technikailag, mert ahhoz nincs elég türelmem. Ezen hiányosságomat megpróbálom korrekt kompozícióval kompenzálni. Nem mindig sikerül ez igaz, de minden esetben bennem van az igyekezet.

  3. Az már épp elég, ha az ember tisztességesen megpróbálja ábrázolni azt, amit képre akar vinni, és nem ps-ben akar szarból várat építeni.

Örülnék, ha leírnád a véleményed.

