cím nélkül

fuji_x_100

Régebben jól felpakoltam magam, ha fényképezni mentem a városba, aztán ahogy telt az idő, szépen lassan leszoktam róla. Mármint a cipekedésről. Első körben az állványt hagytam otthon, aztán a vaku is kikerült a táskából, aztán a táskát felváltotta a fotóshátizsák, azt meg a (derék)oldaltáska. Jó darabig 1 váz, egy 70-200 mm-es zoom, meg egy 24-70 2.8-as objektív volt a társam. A 24-70-es 2.8L-es egy remek objektív, de nehéz, mint a kő. Eladtam és lett egy 35-ös 1.4L-es fix. Áá, már ahhoz is fáradt vagyok, hogy a végéig levezessem a történetet. A lényeg: Ma csak az x100-ast vittem magammal. Sziasztok!

Reklámok

8 thoughts on “cím nélkül

  1. Na, akkor csak bevált a x100. Sajnos, így van, az ember elkényelmesedik, az ördög vinné el a jó dolgát. Nálam túl nagy változások nem voltak, ill. semmi. Mivel én kerékpárral közlekedem, hát az az igáslovam, az oldal táskákban elfér a Zenza Bronica 2-3 objektívvel, meg egy állvány, fénymérő, kioldózsinór. De van úgy, hogy csak egy 35mm-es filmes gép van velem, meg a kis manfrotto állvány, ez így nem több, mint két kiló. Ha majd lesz síkfilmes gépem, az is biciklin fog utazni.

    1. Aha, de gyakran megesik, hogy a gmail átpakolja a spam-ok közé, így később találok rá.

  2. Tulajdonképpen szeretem, mert sok jó felvételt kaptam tőle, viszont a képminősége messze elmarad a dslr-hez képest, sajnos.
    Én fotós vagyok Te meg fotográfus, és ez itt az égbekiáltó különbség kettőnk között. Én is “szeretgetem” a kameráimat, meg az obikat is, de alapvetően elvárom, hogy a technika oldja meg a technikai kérdést. Nekem ne legyen másra gondom, csak a kompozícióra és a témára. Hát így van ez Kalapos uram.

  3. Én sokat vacilláltam az x100 és a x-e1 között. Maradtam a x-e1 -nél a cserélhető obik miatt, így van egy 18-55, és 35 1.4. 90%-ban a 35 ös van rajta, és imádom. A Canon váz, és a 24-70, nagyon penge, de egy ágyú 🙂 Azt ritkábban viszem magammal “örömfotózásra”. A fujival komolytalan kinézet ellenére lehet komolyabb fotókat készíteni, és ez nagyon tetszik. Érdekes, hogy régen azt gondoltam, hogy egy megfelelően “nagy” apparát hatására elismerő pillantásokat szerezhet az ember, de mostanra ez inkább zavar. Hozzá tartozik még az igazsághoz az is, hogy egy szép kamerával jobban esik fényképezni, és a fuji x kamerái nagyon szépek! Üdv.

    1. Hát engem viszont nagyon behúzott a Fuji a csőbe ezzel az x100-al. Ha időben értesülök az x-pro 1-ről, vártam volna még, de az is igaz, hogy hazudnék, ha azt mondanám, hogy elégedettlen vagyok a mostani felállással.
      Igen, én is azt vettem észre, hogy sokkal kevesebben bámulnak bele a képembe, amióta nem a nagy géppel fotózom.

Örülnék, ha leírnád a véleményed.

