Sosem publikált Kutasi Kovács képeket talált a szerző, saját, otthoni számítógépén. (1)

IMG_3930

Olyan, mintha egy smasszer vigyázna a lányokra a Lágymányosi -nem Rákóczi- híd lábánál.


IMG_7382

Anno majdnem kitöröltem még ott a helyszínen ezt a képet. 


IMG_1774

Valamelyik nap szerettem volna néhány képet készíteni itt, de már a felirat nyomait is eltüntette a jövő.


IMG_9722

Hogy mennyi lett a vége, azt nem tudom, de az biztos, hogy sokan derekasan dolgoztak a Várkerten.


IMG_0065

Fedélzetet porszívózni… Ezen a tevékenységen az 1800-as években megannyi matróz meglepődött volna. Több okból is.


IMG_0962

„A rakodópart alsó kövén ültem,
néztem, hogy úszik el a dinnyehéj.
Alig hallottam, sorsomba merülten,
hogy fecseg a felszín, hallgat a mély.
Mintha szívemből folyt volna tova,
zavaros, bölcs és nagy volt a Duna.”


Örülnék, ha leírnád a véleményed.